Húsvét

 2013.03.27. 17:14

Újra itt  a húsvét és a locsolók! Én sosem szerettem őket nem is nagyon szoktam otthon lenni ilyenkor.

Nem szeretem ha a hajamat össze vissza fújkálják különféle illatú kölnikkel amik még büdösek is. Én mindig  a csuklómra  kérem ha nagyon muszáj. De a húsvét nem is itt kezdődik  a legfontosabb  a tojásfestés és annak különböző mintái. Ilyenkor elengedhetjük  a fantáziánkat ,hogy mi is kerüljön  a tojásokra. Először is főzzünk ki és fessünk be néhány tojást. Nem muszáj be festeni. A megszáradt

 tojásokra rajzoljunk alkoholos filcel.

Én vicces arcokat szoktam rajzolni meg esetleg olyat is lehet , hogy mint ha a kis csibeimages.jpg már törné ki magát a tojásrabságából  először egy repedező tojást rajzolunk utána egy másik tojásra egy lyukat rajzolunk amiből kiáll egy csőr (a lyukat besatírozzuk) és a következő tojásom a csibénk fején még ott a héj de utána már azt is tojás2.jpegledobja magárófestés.jpgl. Ez csak egy ötlet. A tojásokra ragaszthatunk gyöngyöket,rajzolhatunk rá üvegfestékkel, konfettiket, krepp papírokat, csak először fúljuk ki alaposan a tojásokat és ha kell mossuk ki belülről. Általában mindenki egész tojást színez fest díszít de az is mutatós ha törött tojást díszítünkcsibú.jpg

toji.jpg

toji.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://avegtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr645171380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása